سایت علمی دکتر حامد رستمی

سایت تخصصی در زمینه فقه و حقوق

سایت علمی دکتر حامد رستمی

سایت تخصصی در زمینه فقه و حقوق

سایت علمی دکتر حامد رستمی

در این سایت مطالب تخصصی فقهی و حقوقی درج شده و اطلاع رسانی لازم به دانشجویان رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی و گرایش های حقوق انجام می شود. در مورد آزمون کارشناسی ارشد و دکتری گرایش های حقوق و آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری و دیگر آزمون های حقوقی نیز اخبار لازم درج می گردد.

بایگانی

مجموعه سوالات متون فقه آزمون های کارشناسی ارشد


معرفی کتاب مجموعه سئوالات متون فقه

       در این مجموعه، تست­های تألیفی درس «متون فقه» 20 سئوال مانند کنکور سراسری به­صورت تفکیکی و مجزا طرح شده، که تا آزمون 7 به­صورت مرحله­ای پیش رفته و از آزمون 8 تا 13 به­صورت آزمون­­های جامع تألیفی سئوالات طرح شده­است و سعی شده که حتی­المقدور سئوالات تکراری و کپی­داری از سئوالات آزمون­های سنوات قبل و کتب تستی مؤسسات حقوقی استفاده نشود، و سئوالات استخراجی و ابداعی به اصطلاح تألیفی باشد و در عین حال از نکات و فصول مهمّ سئوال­خیز کنکور بالطبع، سئوالات بیشتری طرح شده­است؛ از آزمون 14 تا 18 آزمون­های کارشناسی­ارشد مجموعه حقوق (سراسری و آزاد) سنوات قبل برای تطبیق و نمونه آورده و پاسخ داده­شده است؛ از باب­های عبادات از طهارة تا نذر، سبق و رمایه، ظهار، صید، ذباحه، اطعمه و اشربه چون در آزمون کارشناسی­ارشد سنوات قبل سئوالی تاکنون طرح نشده­، در این مجموعه نیز سئوالی مطرح نشده­است. پاسخنامه سئوالات کاملاً تشریحی و در عین حال موجز و مفید است و دانشجو را در تسلّط به مباحث یاری می­نماید؛ در عین حال پاسخ­نامه­ها منبع خوبی برای مطالعه مختصر مباحث «متون فقه» است. برای مطالعه منبع اصلی می­توانید «متون فقه جزایی؛ حدود، قصاص و دیات» چاپ شده توسط مؤلف و هم­چنین کتاب «متون فقه خصوصی؛ بیع و خیارات» زیر چاپ توسط ناشر را جهت مطالعه و تسلّط بیشتر بر مباحث استفاده نمائید. این کتاب علاوه بر داوطلبان آزمون کارشناسی­ارشد مجموعه حقوق می­تواند مورد استفاده داوطلبان آزمون­های حقوقی از جمله آزمون دکتری مجموعه حقوق و داوطلبان آزمون کارشناسی ­ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی قرار گیرد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۵
دکتر حامد رستمی نجف آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی