سایت علمی دکتر حامد رستمی

سایت تخصصی در زمینه فقه و حقوق

سایت علمی دکتر حامد رستمی

سایت تخصصی در زمینه فقه و حقوق

سایت علمی دکتر حامد رستمی

در این سایت مطالب تخصصی فقهی و حقوقی درج شده و اطلاع رسانی لازم به دانشجویان رشته های فقه و مبانی حقوق اسلامی و گرایش های حقوق انجام می شود. در مورد آزمون کارشناسی ارشد و دکتری گرایش های حقوق و آزمون وکالت، قضاوت، سردفتری و دیگر آزمون های حقوقی نیز اخبار لازم درج می گردد.

بایگانی

معرفی کتاب متون فقه جزایی؛ حدود، قصاص و دیات

در این مجموعه، متون فقه جزایی شامل ابواب فقهی حدود، قصاص و دیات مورد بررسی قرار گرفته است.

این کتاب به سبکی جدید و متفاوت، به­صورت «درسنامه» و مطابق شانزده جلسه درسی به همراه پرسش­های کلیدی در آخر هر درس تنظیم گردیده و کوشش شده، تا بدون افزودن مطلبی بر متن اصلی شرح لمعه همراه با اعراب­گذاری آن و تنها از طریق حذف استدلال­های طولانی، مسائل غیر ضروری و مطالبی که امروزه چندان مورد استفاده علمی نیست بر شیوایی متن افزوده شود و گنجایش جلسات کلاسی نیز داشته باشد. هم­چنین، تطبیق با کتاب «مبانی تکملة المنهاج» آیت­الله خویی و ترجمه و شرح متن اصلی و آوردن قوانین موضوعه مرتبط در ذیل هر بحث، دانشجو را در مطالعه تطبیقی و مقایسه­ای مطالب فقهی با قوانین موضوعه مدد می­رساند. این کتاب به همت انتشارات خرسندی و در 207 صفحه تدوین، تألیف و به بازار نشر روانه شده است. کتاب حاضر مطابق سر فصل مصوّب، منبع درسی درس «متون فقه جزایی» مقطع کارشناسی­ارشد «حقوق جزا و جرم­شناسی» بوده و می تواند مورد استفاده عموم حقوقدانان، قضات و وکلا قرار گیرد.

 

 متون فقه جزایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۰/۲۲
دکتر حامد رستمی نجف آبادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی